prov !!!!!!

i skolan så gick det ovanligt långsamt ! för det första var jag astrött och sen hade jag astråkigt ! det ända som var ganksa roligt var träslöjden , även fast jag suger på det ;) men det värsta ee att vi ska ha ett stort prov imorrn . så jag kommer typ inte kunna somna för att jag kommer va så jävla nervös. sen så var emma tvungen att tjatta om att hon skulle få en ny mobil idag , haha , fan vad jag blev trött på henne :) då får ni bara önska mej lycka till ! det lär jag behöva :)  puss / cia

Kommentarer
Postat av: emma

tack ? :S

2009-01-24 @ 13:40:19
Postat av: Anonym

jag tyckte bara det var gulligt :) love you / cia

2009-01-24 @ 13:54:49
Postat av: Anonym

heh <3 / e

2009-01-24 @ 23:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0