Torvalla

TJO !
Idag så var jag först på torvalla klockan elva me anna , emma och julia. vi hade jättekul ! det ända lilla problemet var att badvakten var en sur gubbe så han stog och glodde på oss hela tiden. det var väldigt irriterande. varenda liten sak vi råka göra fel så kom han och sa till oss eller så blåste han i sin jävla visselpipa. sen kom pappa och hämtade mej vid klockan tre och vi åkte hem. imorgon så ska jag på bio med mamma och syrran , men vi vet fortfarande inte vad vi ska se. så det får jag berätta imorgon. jag vet att jag inte har lagt in några bilder från nyår, men nu kommer dem :

jag kanske inte ee världens bästa fotograf men den blev ganska bra.

det var massor av fyrverkerier där ! det var väldigt kul !nu ska jag fortsätta kolla på en film som jag inte fattar nånting av ;) puss // cia


Kommentarer
Postat av: anna

tyckte bilderna va fina, finare än mina iaf ? :) hahaha <3 kram

2009-01-04 @ 12:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0