Update

Förlåt att min update inte har vart så bar den här veckan. men jag lpovar att skärpa mej. i onsdags så åkte jag och mamma till farsta centrum för att köpa lite kläder. det var ganska kul , dte kommer bilder längre ner. idag så hade vi nån musikhistoria och då så sjöng läraren för oss och han spelade dragspel. det var kul. sen fick vi sluta 50 minuter tidigare och alltså slutade vi typ tjugo i tre. efter det åkte jag hem till anna och där så gjorde vi ett karlsson program och var vid datorn ;D det var askul, sewn vid halv sju så åkte jag hem. imorgon så kanske anna följa me och klippa mej , annars så ska vi bara äta på donken och sen typ åka till träningen , elr nått sånt :) vi får se.
                                           
här är jeansen jag köpte , det blev ganska suddigt och man kanske inte ser att det ena paret som ser blått ut egentligen är svarta. :) dem kommer från bikbok och är storlek xxs.
                                                                               Den här är också från bikbok och är xs. om ni kollar längst ner på bilden så ser man mina fötter ;D
                                                                                här är några strumpor från hm det är också ett par strumbyxor :)
                                                                                 Här är ett nattlinne och en morron rock från hm :) det var allt puss // cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0