Fan dålig idag!

jag är jävligt dålig idag! har inte bloggat på hela dagen. men nu är det så här att ni måste fatta att jag inte har hunnit! Igår så stannade iaf olivia och anna här och vi hade jälvigt kul. först kollade vi på film och sne låg vi och messa och snacka. om roliga saker! Sen planerade vi också en tjejkv'll som vi ska ha på fredag. ska faktiskt bli kul! annars idag så vaknade jag no ( det gjorde inte dem) och satte mej vid tv:n. när dem kom upp åt vi frukost och efter det snackade vi lite. sen vid typ tolv så började vi fixa rummet och så. och sen typ vid ett så åkte dem hem. jag åkte till bp och jobbade idag. det blev inte så länge idag men det var för att pappa inte orkade stanna.

Kisses/ Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0