Förlåt...

Förlåt för min dåliga uppdatering igår men eftersom att jag var här hela tiden så hann jag inte skriva. det slutade faktiskt med att jag stannade kvar och sovde här. haha, vi hade kul, vi kollade på två filmer som vi hade gått och hyrt. de första var vicky, cristina , barcelona. visst den var rätt s bra men helt jävla puckad. verkligen helt puckad. efter dte kollade vi på the international, den var bra och det var väldigt mycket spänning. sen gick vi och la oss vid typ två eller nått. och sen vaknade jag imorse klockan 08.19. ja gick upp och satte mej vid tv. inte för att det fanns mycket att se. sen åt vi frukost och nu kom jag nyss ut ur duschen. hjälpte min faster med sin design igår också. dte blev bra. kolaa in hennes blogg:
Charlottesweb.blogg.se hon har inte skrivit nått än men hon ska snart göra det. hon kommer skriva lite recept och designer på hem och sånt. idag ska vi nog bara ha lite kul här hemma. kan inte lägga in några bilder fetersom att jag fortfarande är här. men jag kommer hem och då gäller det.

Kisses/ Cia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0