Jag som ville dit....

Jag fick nyss veta att vi kanske inte ska dit överhuvudtaget. bara för att mamma har ont i huvudet:( men vi får se om det ändrar sej. eller vänta , vi ska visst dit fick jag nyss veta! yey... så det ändrar sej. har tänkt att lägga in ett videoinlägg men jag vet inte, ad tycker ni? iaf så kommer vi ändå inte vara där så länga så vi får se när jag kommer tillbaka. hade tänkt spela lite guitar hero innan jag åker. börjar faktiskt bli bra på det. haha!

Dagens Stil:

Tyckte det var lite juligt men jag vet inte längre...

Dagens ansikte:

Det var det.

Kisses/ Cia ♥

Kommentarer
Postat av: Cia

heej!

Vad kul att du skrev. Alltid lika kul att hitta någon annan som heter Cia, finns ju inte så många som sagt ;)

tror bara jag träffat två som heter det förutom jag själv ^^

söt blogg =D

2009-07-28 @ 17:40:02
URL: http://fica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0