Jäkla näsa!

Hejsan, jäkla näsa är det ända jag kan säga just nu.jden är rinnande och helt täppt. och sen nyser jag hela tiden! skitjobbigt. jag ser helt muppad ut just nu. jag hade tänkt fixa en header , men jag hinner knappt. idag var jag hos min faster med familjen och där satt vi och spela ett spel hela dagen. kunde inte göra nått annat när man har den här näsan. imorn om jag mår bra ska famijen åka och bowla. det ska bli kul eftersom att vi inte har gjort nått kul tsm på länge. förresten om jag ska fixa header skulle jag behöva lite hjälp! vart är det man skriver in länken till bilden? skulle bli jätteglad om ni skulle skriva e kommentar om det ! 

Kisses/ Cia ♥ 


Kommentarer
Postat av: olivia

BIILDEEEEER ? :-)<3

2009-07-09 @ 19:39:29
URL: http://hellolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0