OH MY GOD !

Jag är så ledsen för att ha haft usel uppdatering idag. men etersom att jag var iväg hela tiden så jag har inte kunnat skriva. det var rätt så kul där men jag har så jäkla ont i benen så jag kunde inte göra så mycket. När jag var på väg hem så stannde jag vid handenterminalen för att jag skulle med emma till nixta för att träffa några där. vi hade väl kul men emma och jag var mest tysta, haha! jag kom hem för ungefär en halvtimma sen.

Dagens stil:

Dagens ansikte:


Förresten vad tyckte ni om headern? hade tänkt på att byta bakgrund på bloggen, inte så fin!

Kisses / Cia

Kommentarer
Postat av: emma

min söta sockerbit cia,

saknar dej groft mycket

puss <33

2009-07-27 @ 23:34:48
URL: http://emuwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0