Trött

Hej , efterspm att jag är så trött orkar jag inte lägga in dagens stil. han byt till sovkläder innan jag kom på att jag skulle lägga in det här. sry ! Imorn ska jag va med amina ! om det blir fint väder ska vi bada. det är så skönt. idag var dte 24 grader i poolen!  Najsigt :) idag så var min syrra jätteduktig och hennes ponny var jättefin! den var rätt så stor. Snart ska jag sätta mig och kolla på filmen rock star. mamma säger att den är bra. men vi får velle se.Hade tänkt fixa header men vi får se hur dte blir!
 
I lovet it / Cia

Kommentarer
Postat av: emma

tjena på dig cia,, vi måste va nån så vi kan dra till bp ;) ring mej <3

2009-07-05 @ 18:20:18
URL: http://emuwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0