Bildlägg

hejsan, idag blir ett bildlägg :D det komer komma massor av bilder lite längre ner ! Imorn så ska jag va med emma och hon ska sova här. och sne ska vi också ha filmkväll med filmen twilight som ingen av oss har sett! haha, jag vet , lite sega.




1. dagens look ( första gången i den här bloggen)
Lite bilder från igår och förrigår när jag var med anna och julia.
2.anna och julia mitt i en volt
3.Jag som nästan bli mosad av anna ( inte med mening) tur att julia stod och fota just då!
4.jag och julia när vi hoppar i svartan
5.anna och julia
6.jag och julia, så starka ;)

// Cia ♥

Kommentarer
Postat av: emma

typ sist i sverige :) <3

2009-06-29 @ 01:15:05
URL: http://emwaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0