Boring !

okej , om ni undrar har jag skittråkigt. idag var dte hemkunskap och film. filmen mvar tråkig så vi satt och somnade nästan. på hemkunskapen fick jag världens sämsta att baka med... eftersom att vi blev klara så snabbt så fick vi sluta ett , haha , vi får alltid sluta tidigare. sen var dte rätt så tråkig träning. imorn är det torsdag vilket betyder klättring och fem kamp. haha , dte ska bli kul att klätra men väldigt läskigt. på fredag ska vi ju va i rudan och spela lite brännboll och så . men jag vill inte för att jag suger på brännboll. haha, och jag menar verkligen suger, eller iaf på att vara innelaget. så jag kan hellst stå ute hela tiden, det skulle va skönt ! men jag vet att det inte kommer at funka.
Ni vet att ni älskar mej!/ Cia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0