creepy

hejs, vad görs ni nu för tiden , har tappat lite besökare, lämna ej inte !! snälla ! ligger i sängen oh lyssnar på typ högsta volym musik. typ ingen hemma. så det är skönt. idag var det klättring som gällde , dte var skit reepy. det var inte en klätterväg som man skulle komma högst upp på utan en där man skulle komma så långt bort som möjligt. först skulle man nudda taket oh sen så skulle man komma så långt till höger som möjligt. och för varje typ meter blev stenarna som man klättrar på mindre. tillslut kanske dem blev , jag vet inte ungefär 3-5 cm eller nått. så då var dte svårt. men jag klara hela och är glad för det :D trodde inte jag skulle göra det. imorn skulle det bli rudan men det blir ju bajsväder så vi ska vara i idrottshallen ist oh ha brännbolls turnering. det kommer nog bli kul. förutom att alla kommer försvinna sen fetersom att nån i deras släkt tar studenten. så vi kommer nog bli rätt så få kvar tror jag. nej men nu måste jag gå och hämta mobilen. Ciaoo! Ni vet att ni älskar mej!/ Cia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0