helgdatering

förlåt för min dålig helgdatering :( men jag hade inte tid och verkligen ingen blogglust. men nu får det va nog, jag säger förlåt aldelles för mycket. så nu får ni inga förlåt längre.

Lördag:
då var jag inne i stan med mamma, pappa och lillebror oh åt där och hade dte mysigt. sen vid sju kom sandra och hennes all abarn. jag, mamma, sandra och hennes dotter alexsandra (16) spelade ett cubansk spel som är kul. vi satt och spela det från sju til elva. det var då dem åkte hem. sen kollade mamma och jag på film.

Söndag:
först och främst började det med att det var morsdag så vi fick gäster och åt lite fika. sen kom michaela jansson hem till mej och vi badade i poolen. först vågade jag inte hoppa i men sen blev det bättre. sen så spela vi lite volleyboll också. sen så var det träning. vi gjorde allt möjligt oh det gick snabbt.

idag:
idag så var det skola som vanligt. fast vi ihar tema vecka som handlar om mobbing. det var rätt så kul. vi är 4 sexor i våran skola som blev blandade grupper. jag blev rätt så nöjd med min grupp. först pratade vi bara och sen så gick vi ut oh hade poängjakt. man va fem i varje grupp. man fik göra fem kullerbyttor, hitta 180 cm pinne och massor av såna saker min grupp kom tvåa. efter det åkte ninni hem till mej och vi badade. det var kul men hon hann inte va här så länge eftersom att hon skulle klippa sej. så såg dagen ut.

mitt schema för veckan:
tid          Måndag   Tisdag      Onsdag   Torsdag    Fredag

09.00    Samling    Fairplay   Film          Femkamp   Rudan
10.30     Lunch        Lunch     Lunch          Lunch     Grillning
11
.
30  Poängjakt     S R  Hemkunskap  Klättra      Ha kul
Sluta      13.00       14.00     14.00             14.00         13.00

Här är schamet :D
Ni vet att ni älskar mej!/ Cia <3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0