hjälp!

hejhej, nån som vill hjälpa mej med att få en fin design? det skulle betyda mycket ! så om ni är intresserade så skriv en kommentar. den ska vara väldigt somrig. den som gör det eh.. jag kommer på nånting sen ;) annars har min dag sett ut så här:

Det började med att jag földe med pappa till bp. har inte vart där på ett tag. dem hade inte öppnat då men det var tydligen en förskola som hade bokat lite tidigare så jag fick ta hand om dem oh hjälpa dem och så medans pappa höll på med annat. med det så tjänade jag 200 hundra för en oh en halvtimme. så jag ska komma och hjälpa lite då och då oh tjäna lite mer ;) good business ! sen är det kul också så dte är bra. sen så blev det dopp i poolen oh inget mer. // Cia ♥

Kommentarer
Postat av: olivia

hahah cia det var det du skulle göra lilla flummelur, jag kan gärna komma och tjäna jag med ;-)<3 SOMMAR JOBB SEEEYAAAH <3

2009-06-25 @ 18:03:52
URL: http://hellolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0