Skola :P

Hejs, idag var det skola och vi höll på med mobbning som jag sa. det var rätt så tråkigt för vi satt typ och sov dem två sista två timmarna, haha :D eftersom att vi såg så trötta ut så fick vi sluta en timma tidigare. jätttesnällt. Efter det åkte jag hem och slappa. satt ochkolla på tv och åt lite mellis. sen kom pappa hem med min faster som har bott i australien ett tag. så det var kul att se henne. sen så skjutsa dem mej till saxen. dte var sista idag inför sommarlovet. det blir bara mindre och mindrae saker att göra fö varje dag. nu sitter jag hemma. ska snart äta tror jag, eller det vill jag för jag är hungrig.
Ni vet att ni älskar mej!/ Cia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0