Cheerleading

i över imorrn gäller dte. jag vet att jag har tjatat väldigt mycket om det den här veckan men det ska bli så kul ! Men självklart så kommer det vara lite nervöst.  men jag försöker glömma bort den känslan. idag hade anna och jag kul i torvalla och vi åt hamburgare med pommes. Träningen gick bra och alla i laget kommmer komma hem med ett guld runt halsen. Imorgon gäller det att vila. först och främst ska jag åka och köpa lite sker till dm och sen så ska jag hem och vila och sen på kvällen är det melodifestivalen som gäller. Nästa vecka så vill jag att ni förstår tt jag inte kommer kunna blogga så mycket och om jag bloggar över huvudtaget så blir det nog lite tidskillnad. men när jag kommer hem igen så har jag bestämmt mej för att blogga mer än vad jag nånsin har gjort ! vad tycker ni om den idén ? jag tycker den är väldigt bra. efter tävlingen kommer jag blogga och skriva hur det gick !! på tisdagen kanske jag hinner skriva ett inlägg men den blir ungefär fyra på morronen bara så att ni vet ! Ni vet att ni älskar mej ! Puss / cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0