Måndag

Hejs , idag var det första dagen i skolan men den var inte så hemsk som jag trodde den skulle vara. i skolan tror jag inte att det hände nått ! men däremot efter skolan ! jag åkte hem till anna och vi började på att göra listor om var vi skulle ta med oss till lagnö. sen så gjorde vi dansen ifrån programmet och övade lite på den. men vi gjorde samma sak med ramsan och med hoppsekvensen. sen så drog vi lite saker ( alltså vighetsaker ) Sen bestämmde vi oss frö att göra lite danser. först gjorde vi en var och sen gjorde vi en tsm. medans vi gjorde den gjorde vi typ massor av knäppa saker så jag höll på att dö av garv !!! jag har inte garvat så mycket på evigheter ! sen så tänkte vi att vi skulle fråga våran tränare om vi fick visa upp den på lägret och det fick vi :) men vi ska fråga emma om hon vill vara med :) jag åkte ifrån henne vid halvåtta, kom hem, gick ut med hunden, duschade och nu så sitter jag här ! Nej nu måste jag gå Puss / cia <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah det ska bli kul att se nästan så att man vill vara med får man det eller ?:)















jag drev, men det ska bli kul att vara med <3





2009-03-03 @ 15:28:11
Postat av: oolivia till cia

det var från mig olivia :)

2009-03-03 @ 15:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0