Morgon

Hejs svejs, jag har ingen aning vad vi ska gora idag. vi kanske ska till ett zoo men vem vet hur det blir med det. egentligen skulle vi till stranden idag men eftersom att det ar lordag sa kommer det vara helt fullt ! Okej jag fick nyss veta av min brorsa att vi ska till zooet. vi kommer typ vara dar hela dagen eftersom att det ar typ mycket storre an kalmorden. sa det kommer nog ta en stund. igar sa spelade vi bowling med lourdes och isabel. det gick ratt sa bra och jag kom pa tredje plats. forst sa ledde jag men sen kom min syrra och min pappa om mej :( valdigt synd. Jag hade valdigt kul. pa lordag sa ska vi till disneyworl i florida och dar ska vi vara i fem dagar. ska bli sa javla kul ! om ni undrar vrf ni inte har fatt natt vykort an ar det for att pappa tyckte att jag skulle skicka nagra fran disney ist. Ni vet att ni alskar mej / cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0