Onsdag

Hejs, just nu ar klockan nio pa dagen har och jag at nyss frukost. jag at vafflor med sirap och smor ! MUMS... Idag sa blir det ingen strand men det ar bara for att vadret inte ar sa bra idag. Den ska typ inte va det pa hela veckan. Men nasta vecka sa blir det mycket varmare. Har ar det bara 24 grader. visst det ar skont att ga ute men det ar inte sa skont att bada i det har vadret om ni fattar vad jag menar. Idag sa ska jag typ aka och kopa en ny bikini och sen sa ska vi kolla pa lite mer klader. Och sen kanske min pappa ska tatuera in sin logga till hans band pa armen. hans skiva kom nyss ut ! Nu maste jag ga och borsta tanderna. vi ska snart aka. Ni vet att ni alskar mej puss / Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0