Skola igen :(

Hejs, Idag fick vi sluta tidigare bara fö rstt vi inte hade gympa. visst var det skönt men jag ville ha gympa :( efter skolan så åkte emma (http://emwaas.blogg.se )och jag till centrum. där köpte jag ett linne för att träna och så köpte vi varsin mjukglas. jättegott. när vi kom hem så hade vi tänkt baka chokladbollar men jag hade ingen kakao så åt varsin semla istället. Sen så spelade in varandras röster för att lyssna på hur dem låter på riktigt. eftersom i huvudet låter det helt annorlunda. Det gick väldigt bra men min röst låter pipig mtycker jag. jag tycker den låter bättre i huvudet ! Imorrn har vi halvstudiedag så vi slutar halv ett. imorrn blir det väl inte så mycket. bara att spela saxofon för sista gången på fyra veckor eftersom att jag ska till miami på tisdag ! ska bli så kul !!! Nu måste jag gå ! Puss / Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0