träning <3

Hejs , snart ska jag iväg på träning och ha väldigt kul ! Igår gick det br och jag och syrran var upee och kollade på legally blonde! jag tycker den är jättebra !! Imorrn är det skola igen. fan vad tråkigt det kommer att bli :( menmen.. vill man ha ett bra jobb så... om ca två veckor, två timmar och tjugo minuter så kommer jag och mitt lag stå på tävlingsmattan i uppsala på fyrishovshallen. Det kommer vara så pirrigt. men ändå kul ! Plus att två dagar efter det åker jag till miami ! men ag lovar att blogga där. det kommer kanske inte bli varje dag men jag ska försöka så gott det går ! Jag kommer försöka lägga in bilder då också. Nu måste jag börja fixa mej om jag vill bli klar till träningen ! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0