Vi åker hem med guld !

Fan vad jag har haft kul den här helgen. vi hade så jävla kul när vi lekte och även när vi träna var det jättekul ! Vårat program blev så jävla bra och jag har bestämt att vi ska hem med guld. Jag hade så jävla kul !!! För precis ett år sen tävlade vi. Och om en vecka tävlar vi igen men den här gången får vi hem guld. Det såliga är att jag åker till usa två dagar efter. visst det är kul men då kommer jag inte f vara med laget :( menmen... Det ska ändå bli kul. Om jag inte har skrivit på typ tre dagar var det för att jag inte hann. I fredags åkte anna emma och jag och köpte godis till lagnö. det gick asbra på träningen och vi hade som en liten tävling med hela föreningen. Det dåliga var att när anna och jag skulle hem till mej så skulle vi ta våra två 2liters color,( de låg i min väska ) och så bara var dem borta  ! så nån hade tagit dom ! så jävla taskigt. ofta man går till en väska och tar läsk?! Jag blev så sur ! men emma tog iaf med sig e som tur är. Nej  nu måste jag kila Puss/ Cia

Kommentarer
Postat av: olivia

vi hade verkligen skit kul <3

2009-03-08 @ 17:54:22
URL: http://hellolivia.blogg.se/
Postat av: cia

det tycker jag också !

2009-03-08 @ 20:24:33
URL: http://baracia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0