Färga håret :P

Hellu ! Idag så har jag vart på barnens planet. Jag trodde att vi skulle komma hem innan två och hinna till julias uppvisning men vi stannade mycket längre :( jag är asledsen gmn <3!!!!!!! hoppas du förlåter mej. iaf efter dte så åkte vi hem och gjorde inte särsklit mycket , arbetade mest på mitt egypten arbete. Efter dte åkte vi till ica maxi för att köpa ett svärd till mig och astrid lindgrens konserten. Men vi hittade inget , :( Men vi köpte plättar , smör deg och mörkbrun hårfärg. Pappa ska färga håret :P Hahha, jag kan ta ett foto sen ! Imorn blir det rep i sex timmar , woho !!!! iaf nu måste jag gå och äta , börjar bli hungrig. Ni vet att ni älskar mej!/ Cia <3

Kommentarer
Postat av: olivia

men haha ! vard et du som skulle fårga håret ? du har ju BRUNT :-)<3

2009-05-10 @ 11:22:55
URL: http://hellolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0