Fredag

hejhej, ledsen för dålig uppdatering den här veckan , men jag orkade inte, jag är ledsen ! Iaf i torsdags vardte kång och vanlig dag. Förutom stt dte var valborg då. Idag så åkte jag till bp tsm med lovisa. vi hade askul och dem hade bungyjump uppe ( alltså studmattor inte riktig bungyjump ! )och så hade dem munkvagnen ute så det blev bp, bungey och goda munkar ! Jag hade askul. vi åkte dit typ vid tio och sne kom lovisas pappa och hämtade oss vid fyra tiden. nu är jag hemma och har nyss ätit middag. ikväll så blir det filmkväll ch den utvalda filmen heter: mirrors ! Haha, hoppas att den är bra  ! För jag gillar inte att kolla på dåliga filmer. Imorn har jag verkligen ingen aning om vad vi ska göra eftersom att pappa och mamma är sjuka. Så vi får velle se. Ni vet att ni älskar mej! /Cia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0