Grillfest på rudan

hej , idag var det lång dag på skolan men dte märktes inte. idag ska jagåka till rudan och ha grillfest med klassen! det ska bli kul och vi ska spela brännboll :D ska bi jättrkul , och sne är det några puckon som ska bada, fattar inte hur dem kan nu när det är så kallt. annars har det väl inte hänt nåt. jag ska försöka atta skriva ett inlägg efter rudan för att säga hur det gick . men vi får se. imorn är det äntligen fredag och dte ska bli kul. har längtat till fredag hela veckan. nästa veckan är det sista veckan på den här terminen. Ni vet att ni älskar mej!/ Cia ♥

Kommentarer
Postat av: emma

haha ja är inget pucko ;p



eller jo kanske :D<33

2009-05-28 @ 21:21:35
URL: http://emuwe.blogg.se/
Postat av: olivia :-)<3

cia jag är inget pucko ! jag badade i rudan idag :-) och jag lovar det var verkligen inte kallt !<3

2009-05-29 @ 17:50:09
URL: http://hellolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0