Hate blogg.se

Asså vrf kan inte inläggen sparas för?! Jag hade skrivit typ tre inlägg . men tror ni blogg.se sparade dem ? Nej så blev det verkligen inte. Snacka om att jag blev sur!!!!!!! iaf så hade vi konsert igår. det gick bra förutom att amina råkade ramla över miranda mitt i konserten. Haha, men dte gick bra. Idag så hade vi skolföreställningar och det gick också bra. men eftersom att vi hade tre föreställningar så blev det väldigt jobbigt att stå i flera timmar. ikväll är det sista träningen innan sm! Jag vet att mina smultron kommer ge järnet och kamma hem guldet! ( Jag är reserv) jag kommer komma och kolla och skrika halsne av mej bara så att ni vet! Imorn är vi lediga fårn skolan och dte är skönt. men eftersom att dte är sm på fredagen så blir det ingen sovmorgon där inte. Vi ska ta bussem från handenterminalen halv sju och vi måste vara där kvart över sex på morgonen. men jag vaknar rätt så lätt så dte går nog bra.
Ni vet att ni älskar mej!/ Cia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0