Julia

hej, jo om ni undrar var natt på museet 2jätte bra. jag garva nästan ihjäl mej! haha, och i fredags gick det jättebra. men jag tycket inte att jrb blev rätt placerade. ni var gld värda tjejer. och ni var inte värda sjätte platsen som ni fick :( frida kom fyra , jättebra ich anna femma, också jätte bra. jag är väldigt stolt men samtidigt trött över den jobbiga helgen. idag var jag med julia efter skolan och vi hade jättekul. det började med att vi kom hem och gick och köpte glass. efter dte så körde vi lite volleboll på min baksida , haha det var kul. efter det la ci oss och sola men det blev väldigt varmt. så vi bestämmde oss för att ha vattenkrig. vi satte på oss bikini och sen tod vi två skålar och tog vatten från poolen. vi blev jätte blöta och jag garva så mycket att jag fick ont i magen, haha :P nu har julia iaf åkt hem och jag sitter här och tar det lugnt.
Älskar dje julia mest!!!!!!!! ni vet att ni älskar mej!/ Cia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0