Lördag

Hej , förlåt för dålig uppdatering. har bara haft väldigt mycket att göra och jag har inte vart hemma för det mesta.
Igår så sovde jag hos julia och idag så har jag vart med anna och julia. vi hade jättekul och vi var ute för det mesta.
När vi var i parken kom en iten tjej som var jättesöt och ville va me oss. fast i slutändan blev dte lite jobbigt. pappa kom och hämta mej vid sex och efter det s¨åt jag. imorn så är det träning men annars vet jag inte vad jag ska göra.
Nästa vecka ska jag inta va i skolan överhuvudtaget. För att vi har ju konsert. På måndagen ska vi öva med mikrofoner och allt, på tisdagen så har vi konsert på kvällen, men ska va där hela dagen för att repa.
Och på onsdagen ska vi ha konserter för skolor. och sne på torsdag och fredag är vi lediga :P Haha, fett skönt. på Fredag tävlar mitt lag i sm och på söndagen tränar anna individuellt !



Här är en tjock och liten morot som julia och jag hitta igår. :P

Här sitter anna och solar i en bebissolstol, haha :D

Och här är världens sötaste julia, älskar dej jättemycket !!!
Ni vet att ni älskar mej!/ Cia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0