Morgon

Hejsan, just nu är klokan tjugo över åtta och jag ska om en timma ta bussen till fredrika bremer. Vi ska repa där från nio till fem för att va beredda för konserten vi ska ha imorgon. Efter dte ska ja och emma käka i handen och sne direkt efter det dra till träning som börjar halv sju. Min vecka är bara fylld med sång. Imrogn ska jag vara där elva (så vi får sovmorogn :D) och repa ända till fyra tror jag, sen klockan sju börjar konserten. På onsdagen så ska jag vara där halv åtta vilket innebär att jag måste ta sju bussen vilket innebär med det att jag måste vakna vid sex :( Så där blir det verkligen ingen sovmorogn. Sen typ klockan elva tolv och ett eller nått sånt ska vi ha föreställningar i fredrika bremer för typ förskolor och sånt. Och sne på torsdag och fredagen är vi lediga. Så som ni ser så kommer jag typ sjunga väldigt myket !
Ni vet att ni älskar mej!/ Cia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0