Norsken vann !

Tjodelo :P Har nyss ätit spaghetti och köttfärssås. Innan det var jag på barnens planet med pappa, det börjar bli en liten tradition nu varje helg. Haha, iaf vad tycker ni om att norsken vann? jag tycker dte var väldigt väntat. Och malenas tjugoförsta plats var väl ingen höjdare om vi säger så. Idag är det träning klockn 17.45 och eftersom att dte är söndag betyder det också att det blir att springa , fan vad kul ! om ungefär en timme ska jag möt olivia med cykeln eftersom att vi ska cykla dit. Jag längtar till den 6/6 för då ska jag till görnan men anna, julia och emelie. Det skabli så jäkl kul! Förrsetn fn vad skönt väder det var igår då. Nästan 30 grader i solen ju och det fanns inga moln.

  
Här är bevis på att det inte var ett end moln igår. Ni vet att ni älskar mej!/ Cia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0