Oj oj oj då !!!

inte skrivit på riktigt länge ? eller hur ? jag har inte skrivit på en hel vecka. men dte var bara för att jag funderade på att ta bort bloggen men jag ändra mej. Det har hänt rätt så mycket på sista tiden men tyvärr så kan jag inte berätta allt. Nått jag kan säga är att ag fick en mobil igår ! Woho <3 I LOVIN IT :) Jag tycker den är fett snygg och bra. dag så skulle jag vara barnvakt men jag vet inte vad som hände för pappa har  tydligen ringt min farmor och farfar och sagt att dem ska komma så när jag kom hem så var dem här :( så där förstördes min plan om att samla in lite pengar. nåja , vad kan man göra ! Imrogn är det elevensval och det betyder at vi ska sjunga halva dagen och sen att vi ska göra saker som handlar om astrid lindgrenn. Så jävla kul..... inte ! Efter det så ska jag träffa pappa i haninge och så ska vi köpa kläder till konserten. Det är typ allt hoppas jag. Och eftersom jag äntligen kan lägga ut lite bilder så ska ni få dte !:



Mina och emmas fötter i våran hörna som vi har. ( Vi har tillochmed skrivit det på skåpen som är bredvid att dte är våra )

Det där vad det emma och jag höll p med på slöjden ! <3

Och emmas och min skugga när vi var på väg hem från torvalla igår ! <3
Ni vet att ni älskar mej ! / Cia <3

Kommentarer
Postat av: ewmm

haha <3

2009-05-09 @ 11:57:10
Postat av: emma

haha <3

2009-05-09 @ 11:57:47
URL: http://emwaas.blogg.se/
Postat av: oliviva

är inte det emmas och cias fötter ?:-)

2009-05-14 @ 17:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0