Smsmssm!!!!

Fan vad jag är stolt. Ni gick verkligen ut p mattan och gav allting. ni rockade mattan totalt!!! Jag kunde bara inte hålla tårarna inee. Vi kom trea och dte tycker jag är jävligt bra!!! Av 10 lag, skit bra ju!!!! Visst vi kom inte vidare till em men ni gav allt och det såg helt fantastiskt ut!!!!!! En bronsmedalj är verligen aldrig fel. På söndag kommer jag igen för att se våra srb,  jrb , anna individuellt mr och frida individuellt sr!!! Asså ni kommer rocka mattan precis som mina smultron gjorde idag. JAg tror på er! Älskar er mest av allt! Ni är min verkliga familj!!! <333333


Den här knäppa bilden bjuder jag på.
Ni vet att ni älskar mej!/ Cia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0