Tisdag <3

Hellu, jag har inte skrivit på två dagar för att det har typ hänt en sak som inte är så kul. och då har jag verkligen inte haft lust att askriva nått. Iaf igår så var vi ju lediga eftersom att vi hade haft repetiotion på söndagen. så emma och jag bar på bp igår ! Jag hade askul. Idag så hade jag saxofon. det var kul för vi gjorde värsta roliga sakerna och vi satt typ bara och prata :P Imorn är det torvalla dag och det betydre att man ska tävla mot al sexor femman och fyran. När vi gick i fyran kom vi trea när vi gick ii femman kom vi tvåa och i år gäller dte att vinna ! Haha, så var beredda på att bli spöade. Ni vet att ni älskar mej!/ Cia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0