Liv eller död ?????

Jag orkar verkligen inte berätta vad jag gjorde idag för jag har helt andra oh mycket viktigare saker i skallen just nu. Asså du får verkligen inte lämna mej! Om du skulle lämna mej skulle jag inte palla nåting. Jag skulle gråta och gråta. Jag hoppas verkligen att du förstår att jag älskar dej väldigt mycket. Även fast du inte kan läsa så föröker jag visa dej det här varje dag! Du ger mitt liv en anledning att leva. Asså du är den som jag nånin älskat mest !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och nu gäller det verkligen liv eller död. Du betyder så jälva mycket för mig. Så snälla vad du än gör så får du inte dö. Jag skulle inte klara av nånting då. Du är en riktig kämpe dte vet jag , och jag vet att du kommer klara dte här så snälla! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0