träna!

shodelo :) idag fick vi sluta tjugo i två efterso att vi inte hade någon kör! efter det så var jag med anna. vi åt köttbular oh makaroner till middag :P efter dte åkte vi till träningen. äntligen fik jag träna. vi byggde bara, fast i början av träningen fik vi tårta av johanna , linn oh madde. vi fik det för att dem ska börja i sr oh dem har alltid haft  linda som tränare så dem kommer sakna henne. efter det buggde vi. i slutet av lektionen så sjöng linda en liten låt som hon hade skrivit. den handlade om smultronen och dne var jättefin! jätte sött at skriva en låt til sitt llag ju. efter började alla gråta eftersom att den var så fin och att dem kommer sakna varann oh så :( annars var det kul träning. och förresten om ni tror att jag skriver ni vet att ni älskar mje, om ni tror att jag skriver det för att va självisk så är det inte så, jag tycker bara att adt eär kul !
ni vet att ni älskar mej!/ cia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0