hemma efter sju timmar på barnens planet!

det är helt otroligt, jag och olivia klarade sju timmar på barnens planet. Det var lite segt i början men sen i slutet så blev det roligare. hehe, kanske bara för att det knappt var nått folk i slutet. om jag får gissa var vi nog vid studsmattorna och bilarna mest.. vi gjorde egna program och hade jättekul! sen vid tjugo över nio kom min mamma och hämtade oss. när vi kom blev dte idol och nu ligger vi i sängen och fixar :D

Blir knappt några bilder idag men beredd er på fem videoinlägg!
Jag och olivia när vi går til andra sidan och åker bil, men får lite problem på vägen...


haha, ni får mer sen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack för att du har röstat på mig :D <3

2009-10-31 @ 11:44:55
URL: http://lovisis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0