Old town

Tjena, kom precis upp ur mina sköna säng som jag helst inte lämnar ;) nu ska jag bara duscha och fixa mej äta frukost och så och sne vid tre ska jag till gamla stan och äta där med familjen. vi ska öra det eftersom att det är  den sista dagen min mormor är här. så det ska bli lite mysigt också. igår gick det bra på träningen men dte var inte min träningsdag om vi säger så, jag tränade men jag orkade inte så mycket... När vi kom hem kollade vi på greys anatomy oxh sne kollade vi på the mentalist. det var min vackar dag. nu ska jag börja fixa mej på dem fyra och en halvtimmarna jag har kvar.


Jag julia och anna för några veckor sen när vi hade krig hos anna.
(lyssna riktigt noga på 4.02)

Puss

Kommentarer
Postat av: julia

Tahahahahahhaha. OFTA du la in den:D:D::D. Hahahahaha..

2009-10-29 @ 11:27:58
URL: http://mejulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0