Tjena...

Har beslutsångest. jag är fortfarade förkyld och känner mej lite risg och så men jag vill ändå träna, men får inte för mamma. men jag vet inte om jag ska försöka övertala hennen eller om jag ska lyssna på henne, är så träningssugen just nu. igrå var jag iaf i stan med mamma och vi köpte rätt så mycket och åt på fridays. dte var jättemysigt och vi kom hem typ åtta eller nio. då kollade vi på house och sen kollade vi på nått annat kul ;) idag har det inte hänt så mycket då. ska nog ta och bestämma mej snart och fixa mej, får se.


Min sundaeu från fridays!

En söt tröja från Zara

En annan från bik bok

Liten kofta från zara

Och jeans från weekday. tog den bakifrån så att man skulle se vilken färg sömmen hade ;)

Det var dte jag köpte.

Puss

Kommentarer
Postat av: julia

Fiina saker du ahr köppt cia. Ha det så bra! :)<3

2009-10-28 @ 23:20:06
URL: http://mejulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0