besviken

Är lite besviken på en viss person. jag trodde at hon trodde mer på mej men tydligen inte...

Nu lämnar vi det. träningen gick bra och det första jag gjorde när jag km hem var att sätta på greys anatomy. älskar det programet. Nu har jag ätit och ligger här i sängen och försöker somna. men det går inte  så bra som ni kanske märker. Har ingen aning om vad jag ska ha på mej imorn så  jag kommer antagligen att stå i min garderob i typ en halvtimma innan jag komemr på nåtning. hoppas att jag komemr på nått fint bara. tog inga bilder idag så jag lägger in en som jag tog igår ist.


Jag och julia..

Puss

Kommentarer
Postat av: julia

Vem är du besviken på? :( snälla säg. Men du kan skicka ett sms om du inte vill att nån annan ska se:D <3

2009-10-01 @ 17:11:15
URL: http://mejulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0