Bloggtorka

Har verkligen inget att blogga om. såvar beredd på världens tråkigaste inlägg. Träningen gick okej. fick veta en lite tråkigare sak bara. annars gick det bra. väldigt kul. kännde mej seg när jag kom dit. men när jag stod på mattan kännde jag adrenalinet. Efter kom jag hem och kollade på film. och nu sitter jag i mitt rum och har trkigt. så vrf inte blogga då? Imorn är det skola igen som jag inte ser fram emot. usch! Nu måste jag dra.


Älskar dej så mycket anna röklander! inget skule nånsin kunna få mej att lämna dej. du är ljuset på min dag och definitivt den person som jag litar mest på. vad du än gör, får du inte lämna mej, vet inte vad jag skulle ta mej till utan dej. Du är mitt allt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0