Cia, jag varnar dej......

Cia om du blir sjuk igen så vet jag inte vad jag ska göra. magont är verkligen det sista som finna som jag kan ha. så sluta nu. jag tycker att min kropp kan ta och skärpa sej och inte få ont i magen! eller vad tycker ni? Jag vill vara frisk. det är inte kul att vara hemma och bara ligga och må dåligt. varför ska folk behöva gå igenom sånt? jag bara undrar!

Förlåt för att typ alla inlägg de senaste två dagarna har handlat om att jag är sjuk eller inte fr bli sjuk. dte är bara dte att det är det ända jag tänker på hela tiden. och den enda som jag kan sitta och säga min besvär för är denna blogg. Men nu ska vi försöka skita i det här. idag så har jag bara haft på mej mjukisar och en t-shirt. så jag förstår om ni inte vill se det. för dte komer ni inte heller. Håll tummarna för att jag inte bli sjuk imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0