Har också ett liv

Typ värsta uppdateringen på evigheter. men ni får tro mej. jag har också ett liv och tar inte bloggen före mina vänner som vissa andra bloggare. Nej, det är u taskigt.

Hehe, ska jag berätta ommin helg på bara två dagar så kommer det att ta evigheter. så jag tar det lite kortfattat. i fredags sov jag hemma hos anna och vi hade väldigt kul. vi kollade på dirty dancing och pratade. lite mysigt sådär. På lördagen hade vi bestämmt att vi skulle spela fotboll med micke och jasmin men så säger dem att det inte blir nått. så vi bestämer med andra. sen så ringer dem tillbaks och säger plötsligt att vi kan vara med dem. snnacka om att jag fick damp. det slutade iaf att vi va med dem efter allt.efter det sov anna hosmej. och sen idag åkte vi till handen c och sen till träningen. så har min helg sätt ut och det där är kortfattat. jävlar vad långt det här blev. hehe! Det får ta slut nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0