kissade ju nästan på mej

Oj herregud! jag tror verkligen inte att nån fattar hur mycket jag garvade idag. jag lovar höll nästan på at kissa på mej. och anna var nära på att spy! haha, vi hade roligast i den uppblåsbara. det var nästan för roigt. skoldagen gick snabbt ich sen var dte bara att sticka. snakca om att vi hade längtat. vi kom dit och var tvugna att plocka upp alla bollar som hade åkt utanför bollhavet. dte var ju inte lite bollar. typ två tusen och jag överdriver inte! iaf så hade vi jävligt roligt. på tränigen var dte också jättekul! asså den här dagen har verkligen varit perfekt. har haft jäkligt kul med mina närmaste vänner!

bilder:


Jullan!

Lovisa och julia

Jag på väg hem!

Lite kuliga bilder.

 

Puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0