Konstigt att jag inte uppdaterar på lördagar...

Tjena!

Förlåt för att jag inte skrev nånting igår. Jag vet inte varför men dte verkar som att jag inte uppdaterar på lördagar. för det gjorde jag inte förra veckan heller. Men nu skiter vi i et. Nu ska jag berätta hur min helg har set ut. Det började med att efter skolan i fredags åkte jag till min framor och farfar och åt. efter dte åkte jag till annas träning eftersom att jag skulle til henne efter. när vi kom hem åt vi och sen hade vi väldigt kul. typ garvade ihjäl oss! Igår så åkte Vi till bp och hade jätteskoj.  Efter dte åkte jag hem till mej och hon åkte hem till sej. det var meningen att jag skulle åka till henne igen efter det men pappa vil ha mej hemma så jag fick inte :(  Det var min helg.

Nu blir dte massor av bilder:


anna och jag!

Jah  hänger

Anna på händer

Anna snurrar snabbt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0