Konstigt?

Jag vet inte om det bara är min dator eller om dte är allas. på min dator ser man bara ett inlägg, och det ser lite tråkigt ut, är det så på era datorer också? skriv gärna en kommentar. Och eftersom att man bara kan se ett inlägg på nytillkommna objekt, så kan jag tyvärr inte se om ni har skrivit kommentar. ska försöka fixa det.

Nu har jag vaknat och det var skönt att inte behöva vakna tidigt. eftersom att vi börjar 12.20 idag. vi har so, matte, musik och kör. det går nog rätt så snabbt. lägger in en dagesn look sen.

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo det var så på min data oxå.. fast inte längre! :) <3

2009-09-03 @ 11:06:35
URL: http://emwaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0