Lite mysigt

Fick nyss veta att jag ska till haninge centrum och fika och kolla runt lite. ska bli väldigt mysigt. Så det är nog mina planer för dagen. sne ska jag ju träna ikväll också, men det är ju inte förrän senare. hur har ni haft det den här helgen. jag har haft den bra eftersom att jag har spenderat den med en av mina närmaste vänner. dte har vart väldigt kul! Var beredda på lite mer bilder fårn igår nu.


Jag toetuch!

Anna salto

Jag misslyckad frontherkie (stavning?) Kolla på min arm?

Vet inte om det är anna eller jag?

Puss

Kommentarer
Postat av: pannis

Cia lilla gumman, ser du inte skillnad på dig och mig, du ser väl att det är du.. hahah, jag hade randig tröja på mig lilla snuttegull ;P <3

2009-09-28 @ 16:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0