LYCKAT!

God morgon!

Jag vet att jag bara skrev två inlägg igrå men nu ska ni få höra på hela historien. jag var trött på at blogga och tyckte att jag kunde skita i det en dag. och det var riktigt skönt ska jag säga er. var glada att jag skrev över huvudtaget. Jo igår så var jag mest och myste med mamma och pappa. vid typ fyra åkte vi och hyrde tusen filmer (5 st) och lite godis. sen vid nio började vi kolla på män som hatar kvinnor. den var jättebra tyckte jag.

 

Idag:

Idag så ska jag träna. det är det jag vet hittils men jag kommer nog på nånting. annars börjar min träning kvart äver sex tror jag. nu ska jag klä på mej sen får vi se vad jag gör.

 

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0