Pancakes

hallå!

Har ätit nu eftersom att jag höll på att dö av hunger. eftersom lunchen i skolan inte var världens bästa. så jag åt inte så mycket. nu till tidig middag åt jag pankakor haha! lite konstig middag, men dte fanns klara och jag orkade inte göra nått annat. sitter nu och lyssnar p åmusik och håller på med ett test på facebook. tydligen så kommer jag att träffa min soulmate den tredje oktober. intressant... Tänk om jag gör det. skulle vara coolt.


Vi är lite konstiga. vi äter våra pankakor med choklad min farfar kom på receptet. det är faktiskt riktigt gott. Ni som har smakat vet det. eller hur? Haha...

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: emma h

heej, älskar den dära chokladen !!!!

puss <33

2009-09-09 @ 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0