Sitter här just nu och...

Hejsan!

Har tråkigt som vanligt nej men jag sitter och läser skvaler. hehe, typ det roligaste att läsa nånsin!Skolan gick snabbt. emma och jag äger  på att orientera! hehe, vi gjorde ju det idag och vi var fan bäst. det kan ingen ändra på. Hehe, och sen på slutet av dagen hade vi prov som gick rätt så bra tror jag. det känndes iaf bra! Ska äta pasta med köttfärssås nu.

 

Picture of the day:

Söta emma måsta ju definitivt välja den som vinnare! en annan bild osm jag tyckte ska vara med:

här sitterr ju´lia och pratar!

Puss


Kommentarer
Postat av: julia

Heej cia! Gud det var väl det finaste bilden du hade på mig!:D Kraamkraam.. komentera min blogg så är du snäll!:D:D <3<3

2009-09-15 @ 18:01:29
URL: http://mejuia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0