Tänk vad man kan göra för en kompis...

Sitter just nu och fixar låtar från min dator till mobilsen bara för att min kompis vill ha några. vilken kompis jag är asså!!! tycker inte ni det? hehe... jo apropå det där klagomålet om att jag ska lägga in mer bilde rpå kompisar dte kommer att fixas idag. imorgon så är det träning och medans vi har träning är det fest för sjuor som jag skulle vilja gå på. men jag har ju träning så det går inte :( fast jag är inte särskilt ledsen faktiskt. orkar inte me det eftersom at förra gången var dte så tråkigt ska ni veta.

Lite bilder från idag i skolan:


Lilla knäppa erika!

Linnea som inte var beredd.

Lovisa tog nån konstig bild på mej när jag gjorde nånting?

Och så ´snygga emma och amina såklart!! (picture of the day)

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: emma

HERREGUD! ta bort den där haha :O <3

2009-09-10 @ 21:19:52
URL: http://emwaas.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vilken mästerfotograf man är! ;P

2009-09-11 @ 18:26:25
URL: http://lovisis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0